מכירה בית, Calamba, Batangas, פיליפינים, Phase 1, Block 24, Lot 8, Ridgeview Estates, NUVALI, Canlubang, Calamba, Laguna, Philippines

מכירה - Cod. 26461

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 97 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2

יחידת הרבה ו -4 חדרי שינה, הממוקמת בשלב 1, בלוק 24, לוט 8, Ridgeview עזבונות, Nuvali, Canlubang, Calamba, לגונה, פיליפינים. בית 2 קומות זה עתה נבנה שהושלם האחרון יולי 2015 4. זה מוכן לאכלוס. יש תאגיד ארץ אבידע אחריות של: 1 שנה לגופים ובעבודה מותקנים; ו -15 שנים למבנים. האזור הרבה הוא 164 מ"ר. אזור הבית הוא כ 97 מ"ר. רמת קומת הקרקע היא כ 0.60 מ 'מעל רמת המדרחוב מול זה.

נגיש מהמזרח דרך להולכי רגל הליכה ומן הדרום דרך אזור החניה של מגרש, מרפסת הכניסה מכסה את דלת הכניסה הראשית שמובילה למסדרון. המסדרון מדלת הכניסה הראשית מוביל: מימין, למחסן, מדרגות מובילות לקומה 2; קדימה לסלון וחדר אוכל; ועל השמאל מוביל למטבח, חדר השינה שירות, ושירותים ואמבטיה. המדרגות מובילה לאולם הקומה 2 ממנו: בצד השמאל הוא השירותים ואמבטיה 2; לימין הוא חדר השינה של ההורים עם מרפסת פונת הזריחה; ועוד לפני שני חדרי השינה. יש מקום לגן כיס של 2 mtrs x 17 mtrs בצד הצפוני ואחר של 5mtrs x 3 mtrs בחזית.

Ridgeview Estates הוא קהילת מגורים 26 דונם. זהו אחד הכפרים מגורים של תאגיד ארץ אבידע, הפיתוח שבם הוא תחת ההדרכה והתמיכה של החברה האם, Incorporated ארץ איילה. עם מעל 50 שנות ניסיון בפיתוח נדל"ן, Incorporated ארץ איילה הוא יזם נדל"ן המוביל בפיליפינים. Ridgeview עזבונות מנוהלים על ידי חברת ניהול נכסי איילה כדי להבטיח שהאיכות ברמה העולמית של הכפר ומה הוא מכיל תמיד תהיה מתמשכת. יש לו אבטחה צמודה 24 שעות ביממה. יש לו 2 דונם, רחבה רחבה עם זה רוחב הצר בגיל 17 מטרים וזה הרוחב הרחב ביותר ב -47 מטרים, חוצה במרכז וכמעט באורך של הכפר. הוא מלא דשא, מוקף בשיחים עבותים וביניהם מדשאות עצים המאפשרות לרכיבה על אופניים, ריצה, ופעילויות חוצות אחרות. בקצה אחד של הכיכר הוא אזור משחקים הכוללים מגרש כדורסל. בקצה השני הוא המועדון עם בריכה שחייה ומשרד ממשל הכפר.

ב 4 kmtrs, Ridgeview Estates הוא הקרוב ביותר של הכפרים אבידע הארץ למרכז המסחרי של NUVALI- Solenad. זהו אחד הכפרים מגורים בתוך NUVALI estate- דונם שימוש המעורב משולב ו2,290. NUVALI פותח עבור sustainability- האקולוגי ברובע העסקים המרכזי בעתיד בשיתוף עם הטבע. מלבד כפרים מגורים בתוך NUVALI, הם: שלושה בתי ספר; מרכז מסחרי ענק; משרדים; מתקני נופש כגון מלון Seda; שפע מקומות ופארקים ירוקים; שבילי אופניים; NUVALI אגם; רפובליקת Wakepark; מגרשי ספורט; וחיות ברות ושמורת ציפורים. Ridgeview עזבונות, במרחק של 4 קילומטר, הוא אבידע הכפר הקרוב ביותר לSolenad, המרכז המסחרי של NUVALI.

המרחקים של NUVALI מ: רובע עסקים המרכזי של Makati הוא 40 קילומטר; רובע עסקים המרכזי Alabang, Muntinglupa הוא 25 קילומטר; דרום לוזון המהיר (SLEX) דרך Santa Rosa היציאה הוא 10 קילומטר. זה נגיש ממטרו מנילה ומרכזי ערים אחרות באמצעות SLEX דרך היציאות הבאות: Mamplasan (גישה פרטית); סנטה רוזה; Malitlit; Silangan; וCanlubang. יש NUVALI מסוף לתחבורה ציבורי ממוקם בתוך, שנמצא במרכז המסחרי שלה, Solenad 2. יש לו אוטובוס, jeepneys, ג'יפים חשמליים, והסעות שירות.

NUVALI הוא 46 קילומטר מנמל התעופה הבינלאומי של מנילה. זה 6 קילומטר מהכנסייה סנט ג'ון פאריש בוסקו, סנטה רוזה, ו -3 קילומטר מיוסף פאריש סנט העובד, Canlubang, Calamba. זה 7 קילומטר מדרום לוזון בית חולים והמרכז רפואי, Santa Rosa ו -23 קילומטרים מאסיה בית חולים ומרכז רפואי, Muntinlupa. זה 7.8 קילומטר מהגוון טכנו פרק, Biñan, לגונה. זה 9 קילומטרים מסנאט Scholastica המכללה, Westgroove ו -33 קילומטרים מהאוניברסיטה של ​​הפיליפינים, לוס באנוס, לגונה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB