מכירה קרקע לבנייה, Busuanga, Palawan, פיליפינים, Sitio Ocamocam New Busuanga

מכירה - Cod. 40173

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 31000 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: terra

הנכס שלנו ממוקם בחוף Ocamocam - בוסואנגה החדשה, אחד היעדים התיירותיים המתהווים באי בוסאנגה. חוף Ocamocam הוא יעד מוביל אותו תוכלו למצוא בכל חבילות התיירים המוצעות על ידי סוכנויות תיירות מקומיות. ניתן להגיע אליו ברכב תוך 50 דקות משדה התעופה של קורון. אישור לבניית אתר נופש אושר

כאמור, יש לנו כבר אישור לבניית אתר נופש. בנינו 3 צימרים בטון ברמה גבוהה, כל אחד מהם כ- 50 מ"ר. עם מיזוג אוויר, שירותים, מקלחת חיצונית וחדר אמבטיה נפרד נוסף.
מצא כמה תמונות מתוכנית הבונגלו, כמובן שיש לנו רישומים מקצועיים מפורטים גם לבריכת השחייה, המסעדה ומבנים אחרים:
נכס החוף שלנו גדול מ -31,000 מ"ר והוא מורכב מעשרה מגרשים שכותרתם כולה עם נוף לשקיעה. זהו המקום האידיאלי לפיתוח תיירותי ברמה גבוהה. ממש מול הנכס יש חוף חול לבן באורך 120 מטר וחלק מגבעה קטנה בחלק האחורי של הנכס. בארץ יש הרבה ירק, מעצי דקל, עצי קוקוס ופירות וכלה בפרחים וצמחים טרופיים.

הנכס שלנו ללא ספק ממוקם במיקום מיוחס והוא ללא ספק הטוב ביותר שניתן למצוא בכל חוף Ocamocam שאורכו יותר מקילומטר. כל שאר הנכסים בחוף Ocamocam קטנים יותר משלנו ולא זמינים יותר למכירה. הם בעיקר בבעלות זרים.

היתרון הראשון בקניית הנכס שלנו, במיוחד לאזרחים שאינם פיליפינים, הוא שנוכל למכור את כל החברה, שבבעלותה את הקרקע. זה יהפוך את כל תהליך רכישת הקרקעות בפיליפינים להרבה יותר פשוט ויהפוך את העברת מעשי התפקיד לצורכיות גרידא, מכיוון שרוכש החברה יחזיק אוטומטית בקרקע. זה מודגש כאן מכיוון שתהליך העברת הנכסים יכול להיות קשה מאוד וגוזל זמן בפיליפינים. חווינו בעצמנו כמה זה יכול להיות בעייתי. בנוסף לכל אלה, כותרות הנכסים שלנו נקיות, המסים משולמים כולם, אין דייר, אין תביעות בעלות שליליות מצד גורמים אחרים ואנחנו בהחלט יכולים להוכיח כי אין שום סיכון למי שמעוניין לקנות את הנכס שלנו.

היתרון הגדול השני הוא שכבר יש לנו תוכנית מאושרת לחלוטין לבנות אתר נופש. למעשה, על הנכס שלנו יש לנו כבר 3 צימרים מבטון באיכות גבוהה. אישורי הבנייה שלנו נכונים ומושלמים במאת האחוזים וזה יאפשר לקונה הפוטנציאלי להתחיל לבנות את אתר הנופש באותו יום בו הוא קונה את הנכס. זה ללא ספק יתרון עצום בהתחשב בעובדה שבמצב הנוכחי בפיליפינים, קבלת היתרי בנייה כאלה ארכה כמעט שנתיים של נהלים מורכבים מאוד הן בקורון והן בפורטו פרינססה. ובהתאם למידע העדכני ביותר העומד לרשותנו ובשל החלטותיו האחרונות של הנשיא בנושא קיימות תיירותית, כעת יש למשרד DENR מדיניות מחמירה עוד יותר בנושא נושא ההרשאות החדשות הללו. אתה בהחלט יכול להאמין בזה, זה יתרון גדול שיחסוך לך זמן, כסף וסבלנות.

חשמל ומים מתוקים כבר זמינים ויש לנו מקור מים מתוקים בנכס שלנו המשמש כשמורה בעונה היבשה.

יש טלפון ואיתות אינטרנט על החוף. עם זאת, יש לנו אנטנה לוויינית פרטית לשימוש האינטרנט שלנו.

נכס זה מאושר על ידי אדון פנגשי שביקר בו לאחרונה כמקום של שלווה ועושר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB