מכירה וילה, Boracay, Akhlan, פיליפינים, San Jose Island

מכירה - Cod. 30597

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 206 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 2

מתקנים:
סלון ופינת אוכל מרווח באזור, מטבח מצויד גרמני עם מכשירי סימנס, מרפסת / טרסה, חדרי אמבטיה עם מקלחת / אמבטיה ומים חמים, ברכה שחייה פרטית, חניה, רצפות אבן טבעיות, גינה, מזגנים מהפכים, מערכת אזעקה, חלונות בזיגוג כפול, גבוה אביזרי אמבטיה באיכות Grohe, 100 Mbit / s חיבור אינטרנט זמין.

תיאור הנכס:
יש וילה מעולה זה שטח מגורים ואוכל פתוח עם מטבח משולב בנוסף ארבעה חדרי שינה. בחדר ההורים מתגאה חדר אמבטיה צמוד עם אמבט ומקלחת, כמו גם חדר הלבשה. שלושת חדרי השינה האחרים חולקים חדר אמבטיה הכולל גם מקלחון ואמבטיה. יתר על כן, כניסה פרטית מוביל לחדר קטן עם חדר אמבטיה פרטי אשר ניתן להשתמש בם כחדר אירוח או אירוח עוזר. בנוסף, מחסן וחדר שירותים אורח זמינים אף הם. כל ארבעה חדרי שינה, כמו גם את סלון ופינת אוכל יש גישה ישירה אל מרפסת עם שלו 50 בריכת שחייה מטר מרובע. ניתן לרכוש וילה זו עם עלילה החל מ -900 מ"ר מאז ברכת מטר פרטית 50 מ"ר ומרפסת מרווחת גם כלולות בנכס.

אתר הנופש:
אתר נופש הייטס בורקאי הנו אתר נופש ספורט ופנאי משולב ליד Boracay איילנד. אתר הנופש המפואר 5 הכוכבים משתרע על שטח של 88 דונם וכולל מגורים פרטיים עם וילות ודירות, 100 חדרים במלון, כמו גם מסלול גולף 18 גומות. הכפר שנקרא הוא המוקד של הנופש ומציע מועדון ילדים, מינימרקט, חנויות, מסעדות, תחנת עזרה ראשונה עם בית מרקחת, לשקע השכרת רכב, צלילת מרכז, לשקע להשכרת סירות וכן הקטן שלנו קפלה נופשת. זה הנופש תמצא את מרכז הספורט שלנו עם מגרש טניס, מגרש סקווש, מגרש בדמינטון וחדר כושר. תוכלו גם להירגע בגינה ספא זן שלנו. מן הרמה, הנופים של המים הצלולים של הים עוצרי נשימה. מועדון חוף שלנו מציעים לכם מגוון רחב של בריכות שחייה, מערת הקרח, בר חוף ומסעדה.

הנכסים שלנו כוללים את כל הנוחיות המודרנית התואמת את הדרישות אפילו של בעל ההבחנה ביותר. כל המאפיינים מצוידים מטבח מצויד חלל פתוח - "תוצרת גרמניה". תכונות אחרות כוללות ריצוף אבן טבעית, זיגוג כפול, אביזרי אמבטיה מ Grohe, מערכת אזעקה ומים חמים. יתר על כן, אתר הנופש כולל מערכת טיהור מים משלה עם איכות מי שתייה, אינטרנט אולטרה מהיר ב 100 מגה ביט / שני, כמו גם אספקת החשמל ללא הפרעות משלו עם מערכת גיבוי.

תוכלו לבחור בין דירה עם בריכה קהילתית וילה עם בריכה פרטית. הדירות מציעות 1-3 ואת וילות 2-5 חדרי שינה; הווילות זמינות 10 עיצובים שונים והוא יכול להיות משולב עם גדלים שונים בתחום רכוש.

ניתן גם לרכוש את הנכסים כהשקעה. במקרים כאלה, את המאפיינים ואז מנוהלות שנשכרו על ידי צוות הנהלת המלון שלנו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB